onsdag den 24. december 2008

New Job !

Jeg har for nylig blevet tilbudt og accepteret en personale holdning ved Avalanche Studios! De er temmelig berømte for deres Tak spil titler, men blev købt af Disney i 2005. Så nu er de håndterer de Disney-funktionen animation spil titler, som for nylig finish "Meet the Robinsons". Det har været en interessant proces og taget nogen tid at gå igennem, og er stadig i gang. Jeg sendte min hjuls omkring midten af april og hørt fra dem næste dag. Jeg havde en telefon samtale den følgende uge, som blev efterfulgt af en in-person interview ugen efter denne. Så både Avalanche, og jeg ventede en anden uge for Disney til at gå igennem alt papirarbejdet, så de kunne stille mig et tilbud. Misforstå mig ikke om, jeg ikke mente alt dette venter, eller hvor lang tid det tog, det hele faktisk følelse ganske hurtigt, fordi det givet mig mulighed for at lette ind i hele spørgsmålet om at flytte.

Min startdato er den 11 juni, og jeg er glade for at se, hvad jeg vil starte på. De klogere mig om de projekter, de var der arbejder på under interviewet, men jeg er ikke sikker på, hvad de kan komme til start mig ud med. Fra de animationerne, at jeg har set komme ud af deres, synes de at have nogle store talent der. De selv har nogle stærke traditionelle kunstnere. Du kan tjekke nogle af deres digitale malerier på avalanchesoftware.blogspot.com . Nogle af de animatorer efter nogle personlige tests på avamation.blogspot.com .

Jeg er glade for at arbejde side om side med en anden AM tidligere studerende, Brandon Beckstead ! Jeg har set hans arbejde i temmelig lang tid nu og så er det altid været inspirerende. Han er blevet tilbudt stillinger på Dreamworks, Blue Sky, og Sony Pictures Animation! Han har godt nok nogle store arbejde, så bør du tjekke hans ting ud engang, hvis du har en chance ( brandonbeckstead.com ).

Animationen direktør sagde, at animatorer gøre personlige tests og gå sammen hver uge til kritik hinanden. Dette alene fortæller mig så meget om virksomheden og virkelig gør mig godt, at jeg kommer til at arbejde der. Det lyder som de alle ønsker at forbedre og lære nye ting, så det virkelig ser ud som om det vil være et godt sted at vokse som en animator, og forhåbentlig ved at tale med de andre traditionelle kunstnere, som flere af en velafrundet kunstner også !

Jeg vil gerne tage dig tid til at lykønske alle de andre Amer's, der er landing job på nogle store studier såvel! Nogle af de studier tidligere studerende er for nylig ind i omfatte Dreamworks, Blue Sky og rytme og nuancer! Congrats alle og fortsæt det hårde arbejde !!

Ingen kommentarer: