onsdag den 4. februar 2009

det meste af tiden er jeg stadig hendes

jeg har stadig chapped læber, der har brug for lægehjælp, beskidte hår, poset lyse tøj, udtømt fra spille, og hendes knæ trukket op til hendes bryst ... godt, nu blot en knæ. og når jeg ikke er hende, jeg savner hende. hvert år i føle sig mere hjemme i min egen hud, om liv føles evigt dystre eller ej, forfaldstid, år, erfaring osv. min version af en dame i fritiden (min endelige mål) ser lidt ligesom hende.

Faith9years

i prøv mit bedste ikke være hende. den version, der ønsker at være en anden, den version, der ønsker at være Charity Mouse, den starring rolle med lyserøde ører. Jeg tror, jeg er omsider cool med mine egne ører, sort dem, ikke ligefrem den rigtige. fordi nu ved jeg, hvad jeg ønsker, og farven på ører og stjernespækket rolle egentlig ikke sagen mere.

Faithmikeyears

Faithsalutes mål og overvejelser, selv når gange er rå.

Ingen kommentarer: