tirsdag den 6. januar 2009

Mary poppins ville sætte en ring om det

ene eller anden grund, hver gang jeg rengøre min vielsesring Det minder mig om mit engagement og hvordan jeg brugte til vinkel min hånd lige højre på rattet af mine rodeo at gøre ring afspejler lyset fra LA søndag gloende over 405. det gjort kørsel i LA trafik efter en lang dag i valgkamp fra East LA til Brentwood sjovere. slags som en skefulde sukker gør medicinen gå ned. trafik er ikke dårligt med en skinnende ring.

temaet omkring vores hus det seneste har været at Beyonce's seneste lyrics ", hvis du kunne lide det, du ville have sat på en ring om det. "
denne linje leveres i handy en masse her i nærheden, ligesom da jeg ønsker et skefulde af mowgli's budding vi lige købt hos Frisk og nemt. hvis jeg kunne lide det, jeg ville sætte en ring om det ifølge mowgli.

men hvis jeg kunne sætte en ring om noget, ville det være koreograferede gruppe dans . Jeg kan lide det så meget, jeg vil gifte sig det.

tak Beyonce for koreograferede dansen og fortsætter med at tilføje din Sass og røv til pop kultur. nu få din mand til at sætte ud et andet album, og fortælle ham hans briller gør os dåne.

faithsalutes sætte en ring på det.

Ingen kommentarer: