mandag den 13. april 2009

Spiste en hvad?

Må jeg ser ondt?

Jeg ville blog om noget intelligent og nyttige i aften ... så du vil alle begynde at tror jeg måske ikke var helt vanvittige ... men ... Charlie gjorde det igen! Han spiste sin seng! Ikke et tæppe .. en seng, madras, omfatter alle ting.

Tja, han ikke spise hver sidste crumb af det, det var mere et tilfælde af skråstreg og rip ... big tid. Dette er den anden seng i en måned, at han har nedrevet .. to, blød comfy, varme senge! Nu har han fået endnu en ny en, en stor formet gummi type seng med en bekendelse til komfort i det ... en fleecy pad og that's it!!

Det hele begyndte, efter at jeg havde taget ham ud en tur og derefter fast ned for at arbejde. Charlie kom på hans seng og så ud til at putte sig ned for et godt tjent resten ... notat "han syntes". Jeg var bare i mit skridt, da jeg vendte for at kontrollere, han var okay, og der var det ... en stor hvid masse ... eek! Han kan ikke blot rippe zips, klæde og udstopning ... men ... han kan gøre det i stilhed.

Jeg var på tværs! Jeg håndteringshåndtag de shreddes rod og pakkede Charlie ind i haven ... ja, før jeg myrdet ham! Jeg ryddet alt op i en stor skraldespand sæk og kaldte ham tilbage, og sørg for han vidste, jeg var ikke morede ... stor gang!

Jeg sprang i bilen og ledes for Pet City .. endnu en anden seng var på dagsordenen. Da jeg kom spurgte jeg nogle råd fra en venlig assistent, der efter opdager han var 2 år gammel beroligende rådgivet mig, at det var tvivlsomt, at han ville bevæge det. Jeg var bare uheldige at have en født chewer ... netop den form for gode nyheder, jeg ønskede på det tidspunkt!

En stor formet gummi seng syntes svaret ... det er rock hård og ikke let tygges .. eller det er den teori! Jeg slæbte dette monster fra butikken og forsøgte at kæmpe det ind i min bil, men bilerne parkeres begge sider var for tæt på tillade mig at manøvrere det i. Næste Jeg prøvede det tailgate, faldt den parcel shelf og forsøgte at tråd det på denne måde ... hovedet hviler blev på den måde og de dumme ting var for dybt!

På det tidspunkt besluttede jeg at tænke sideværts .... hvis jeg vendte bilen ud af parkeringspladser, ville jeg være i stand til at få det i bagdøren! Eureka! Så jeg satte seng ned, klatrede i bilen, vendte ud nok til at klare bagdøren og sprang ud. Hvor dælen var, at sengen? Det var intetsteds i syne!

Det er på dette punkt, at jeg kunne føle den opdeling kommer på! Ånde dybt, tag det roligt ... det kan ikke lige har gået!

En mand, som går tilbage til sin egen bil bemærket mig ser forvirrede og muttering til mig og spurgte, hvad problemet var. Jeg forklarede, at hunden bed jeg netop havde købt var forsvundet .. væk, mens jeg havde været vende ud. Han gav mig en mærkelig form for et kig og pegede ned under bagsiden af min bil. "Hvad denne seng?" spurgte han.

Her blev det .. i mit jag jeg havde lagt det bag bilen og vendes ... heldigvis havde jeg gået direkte tilbage, og der var det møde der ubeskadiget, skjult nedenunder. Være taknemmelig for små mercies!!

Jeg følte et komplet fjols! Det er overflødigt at sige min tak var en forhastet, og jeg trukket de ulovlige element ud og shoved det i så hurtigt som jeg kunne og slog en forhastet tilbagetog! Jeg vil kvæle denne hund ... en anden bøde rod han fik mig til!

Han tilbragte resten af eftermiddagen "hjælpe" min DH med haven ... og ud af min måde! Selv der, han bare ikke kunne holde sig ude af problemer og tiltrådte i med at grave!

"Hvad du gør far?"

"Really ... jeg kan hjælpe ..... Jeg er god til at grave"

Dagens freebie er en hurtig Page, min gave til dig. Jeg har holdt det nemt at give plads til journal eller andre lidt ekstra hånd, du ønsker at tilføje. Det er en 12inchx12inch, 300dpi, PNG-fil.

Du kan downloade det her

Har du en god aften og holde sig væk fra hunde!

Technorati Tags: Charlie og sengen, hurtig side, gratis download, Scrapbooking

Ingen kommentarer: