torsdag den 29. juli 2010

Graesset er groennere

I løbet af weekenden, bemærkede jeg, at græsset er begyndt at komme op i ulige, ulige patches, både i front og baggårde. På mandag, bemærkede jeg, hvordan grøn det var begyndt at vende allerede.

Og i går, noget faldt ned fra himlen, som skulle gøre værftet vedligeholdelse meget mindre udfordrende denne sommer. Men mere om det senere ...

Jeg har besluttet, at hvis jeg giver op at spise og sove, jeg har en fair chance på selv at komme tæt på at gøre alle de ting, der gør. Jeg forsøger ikke at engang tænke meget om huset lige nu som et resultat, men det er svært at lade være. Jeg ønsker at græde hver gang jeg går på badeværelset. Og i køkkenet? Jeg kan ikke engang have denne samtale. Jeg har hverken tid eller energi til det.

Lige nu har jeg til at fokusere på restauranten og på arbejde.

Jeg flytter til mit nye kontor fredag formiddag, og jeg har endnu til at sætte en enkelt ting i en kasse. Faktisk jeg stadig har tre skuffer til at rense ud! Min assistent vil hjælpe mig boks tingene op, så ind imellem møde et par presserende deadlines, skal jeg være i stand til at gøre en smule af fremskridt i dag.

Jeg har nogle flere billeder og rammer at arbejde på for restauranten, inden vi går tilbage i denne weekend. Jeg er også nødt til at indsamle nogle flere hardware til at tage med. Slår ud jeg ikke har varieret udvalg med mig som jeg troede. Og jeg er ikke sikker på, om det påske weekend projektet er tændt eller ej. Det er meningen, at være en diskussionsemne i denne weekend.

I mellemtiden prøver jeg at tempoet mig selv og prioritere.

Ingen kommentarer: