fredag den 26. februar 2010

Betsy-Tacy Giveaway resultater!



Min undskyldning for at være så langsom til at trække navne for denne giveaway. Jeg ventede på de eksemplarer af de bøger, som jeg havde bestilt til at ankomme, så jeg ville være i stand til at mail dem ud straks til de heldige vindere. Som du kan se af ovenstående billede, har de faktisk ankommet. De gør et imponerende ser stakken, gør de ikke?

Jeg er glad for, at så mange mennesker er interesseret i at læse disse bøger, og jeg ville ønske, at jeg havde en kopi at give til alle, der indtastes. Ak, jeg var nødt til at indsnævre den ned til fire. Jeg gjorde det ved hjælp af en online frugt maskine thingy til at tilfældigt vælge navne fra listen af deltagere. Og uden videre, er de fire vindere:

Suko
A Bookshelf Monstrøsitet
Chicklit
Dorothy W.

Please email din postadresse til mig på katesbookblog@yahoo.ca og jeg vil poppe din bog med posten pronto. Nyde!

Ingen kommentarer: