tirsdag den 5. oktober 2010

Den sidste Floral Bemaerk





>> Jeg lover min selvpålagte vegging ud tidspunkt i mit hotelværelse i New York er slutter snart (Anthony Bourdain's 100 No Reservations episode fortæller mig, at det er på tide at stoppe ...), men for nu, er det en anden quickie indlæg, der var faktisk skulle være en fortsættelse fra min MIH x Liberty jeans indlæg, fordi sammen med dem, outfits, dette har en smule af efterårets blomster aktion igen høflighed af Christopher Kane. Jeg ved at jeg mente at være at se papegøjer sammenlægning i blomster buketter, men en eller anden grund, er alt synes jeg at se, at Waltz af Blomster scene i Nøddeknækkeren suite del af Fantasia ... kronblade visnen, dreje lidt mere "sprøde" og gyldne toner end blomstrer i højden af sommeren ...

Når jeg bryde min egen frivillige fængselscelle, vil jeg være ude fouragere for mere efterårsfarver blomster, hvor blomsterne er ikke ser så frisk og farverne er dybere og ser ud som om de kan få chummy med 100 denier strømpebukser ...

PS Jeg lover jeg vil have noget større at sige, når jeg også vove sig ud for at starte før modeuge jagt!


(Christopher Kane t-shirt, vintage pink tasselled nederdel fra Vintage på Goodwood, Heal trøje jakke, Tabio strømpebukser, Fifth Avenue Shoe repaire kiler)

Ingen kommentarer: