søndag den 31. oktober 2010

POTUS i det Ovale: Hvem gjorde det bedst? (Den indretning, naturligvis)

Så en af de store samtaleemner i dag er afslører de nyindrettede Obama Oval Office, udført af Michael Smith, som også har Obamas private bolig. Hvis vi tager en spadseretur gennem historien om Oval, Obama kontor er temmelig meget mere af det samme. Jeg må sige, at jeg synes det er ret kedeligt, i almindelighed. Jeg kan godt lide idéen om anførselstegn omkring kanten af tæppet, men centret er bla.


# 44 Præsident Barack Obama




# 43 Præsident George W. Bush



digital gengivelse af Bush 43's tæppe





# 42 Præsident Bill Clinton

digital gengivelse af Clintons tæppe
Dette viser Clinton tæppet replika gøres til sit bibliotek. Det virkelig viser størrelsen af tæppet.

# 41 Præsident George HW Bush




# 40 Præsident Ronald Regan (# 43 lånt gulvtæppet indtil hans blev lavet). Det er klart # 43's tæppe var inspireret af denne.




# 39 præsident Jimmy Carter, der anvendes # 38 præsident Gerald Fords indretning:





# 37 Richard Nixon:

Præsident Ford bruger Nixon indretning, før istandsættelse
# 36 Lyndon Johnson

Dette er den Replik kontor i Johnson Bibliotek
# 35 John F. Kennedy

Desværre blev denne udsmykning installeret mens præsident og fru Kennedy var i Dallas i november 1963. Den blev demonteret, før fru Kennedy tilbage til Det Hvide Hus.

# 35 Præsident Dwight D. Eisenhower



# 33 præsident Harry Truman


# 32 Franklin Roosevelt


Bonus Formand: Josiah Bartlet (\ "The West Wing \"):


Elsker sconces!
Så hvem tror du gjorde det bedst?

Som præsident gjorde det bedst? Obama 44Bush 43Clinton 42Bush 41Reagan 40Carter 39 og Ford 38Nixon 37Johnson 36Kennedy 35Eisenhower 34Truman 33Roosevelt 32Josiah Bartlet
pollcode.com gratis meningsmålinger
Så grundlæggende har vi 60 år af samme gamle, samme gamle. Så spørgsmålet er, hvis du var udsmykning af Oval, ville du gøre noget anderledes? Og hvad med når vi endelig har en kvindelig formand, ville vi se en lille ting blomster og ikke bare den samme gamle \ "mand grotte \", som Maureen Dowd kalder det?

Jeg troede, jeg ville køre en lille konkurrence. Oprette en enkelt panel design board (via Olioboard eller Polyvore, eller med et andet format) af, hvordan du ville elske at se denne, verdens mest indflydelsesrige værelse, look. Email mig indtastningen med 30. september. Jeg vil sende dem alle, og vi vil køre en lille meningsmåling om, hvem der fik det rigtige. Glem ikke at fortælle os, hvis du er udsmykning til en mandlig eller kvindelig præsident, eller hvorfor du tror ikke, det ville betyde noget. Jeg er endnu ikke sikker på prisen, men jeg har et væld et fantastisk nyt design bøger, så jeg tænker en bog efter eget valg ville gøre en flot præmie. Så har du 30 dage til at oprette din egen ovale kontor.

billeder venligst udlånt af Det Hvide Hus Museum og andre kilder



Abonner på:: Surroundings::

Ingen kommentarer: